Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اقامت پرتغال اقامت پرتغال

saheleaftab

اقامت پرتغال

اقامت پرتغال

كمتر كسي را مي توان پيدا كرد كه به فكر اقامت اروپا باشد و به يكي از زيباترين و پيشرفته ترين كشورهاي اروپايي واقع در جنوب غربي اين قاره كهن و سبز در شبه جزيره زيباي ايبري يعني پرتغال فكر نكرده باشد.

اقامت در پرتغال مزاياي فراواني دارد. اين كشور از سال ها قبل به منظور توسعه زير ساخت ها و بهبود رشايط اقتصادي و رفاهي جامعه خود به فكر جذب سرمايه هاي خارجي با اعطا امتيازات فراوان، جذب نخبگان و افراد مستعد نموده است.  در اين راستا طرح هاي زيادي مطرح شده و روش هاي زيادي در نظر گرفته شده است كه يكي از آنها اعطا اقامت پرتغال به افراد علاقمند و داراي پتانسيل هاي لازم براي زندگي در پرتغال مي باشد.

اقامت در پرتغال نيازمند چند شرط است. شما در اين كشور يا بايد مضغول به تحصيل شويد و اقامت تحصيلي پرتغال را دريافت كنيد، يا بايد براي كارفرمايي كار كنيد و اقامت كاري دريافت كنيد، يا بايد با راه اندازي كسب و كاري در پرتغال، اقامت پرتغال را به دست بياوريد، يا بايد سرمايه گذاري كنيد و مشمول طرح اقامت طلايي پرتغال شويد و يا روش هاي احتمالي ديگر را بررسي كنيد.

به صورت كلي بهترين راه هاي اقامت در پرتغال را مي توان روش هاي اقامت كاري، تحصيلي، سرمايه گذاري يا خريد ملك و يا اقامت تمكن مالي دانست.

 در روش تحصيلي فرد براي يكي از دوره هاي تحصيلي خود در دانشگاه هاي مختلف اين كشور پذيرش مي گيرد و به تحصيل در پرتغال كه از كشورهاي صاحب نام از لحاظ درجه دانشگاهي است مي شود و اقامت تحصيلي دريافت مي كند.

در روش اقامت كاري در پرتغال بهترين راه اين است كه فرد درجه تخصصي يك حرفه و يا تخصص و دانش را داشته باشد تا به راحتي بتواند براي كارفرماهايي در پرتغال كار كند و يا دعوت به همكاري شود. البته ممكن است براي افراد معمولي تر نيز در ادارات كاريابي پرتغال فرصت شغلي ديده شود كه شرايط خاص خودش را دارد.

در روش اقامت تمكن مالي پرتغال، اقامت پرتغال به افرادي اعطا مي شود كه بتوانند بدون اينكه نياز باشد وارد بازار كار پرتغال شده و در اين كشور كار كنند، با داشتن سرمايه و درآمد مناسب از طرق تعيين شده و كاملا قانوني، هزينه هاي زندگي خود و افراد وابسته به خود يعني خانواده درجه يك خود را تامين كنند.

در روش سرمايه گذاري سرمايه گذار مي تواند با خريد ملك به  ارزش حداقل 500 هزار يورو از طرح اقامت طلايي يا ويزا طلايي پرتغال بهره مند شود. به واسطه طرح اقامت طلايي پرتغال، سرمايه گذار با كمتري شرايط و در كمترين زمان اقامتي راحت در پرتغال را دريافات خواهد كرد. البته اگر سرمايه گذار ملكي به ارزش 350 هزار يورو نيز خريداري نمايد مي تواند اقامت طلايي پرتغال را بگيرد به شرط اينكه اين مكل حداقل 30 سال عمر كرده باشد و به نوعي فرسوده تلقي شود. حتي راه هاي ديگري نيز براي سرمايه گذاري و دريافت اقامت طلايي پرتغال هست.

به صورت كلي پرتغال از برترين كشورهاي در اعطا اقامت به علاقمندان به اقامت در پرتغال و يا اقامت در اروپا است. تنها لازم است بيته به شرايط خود بهترين راه را براي اقامت پرتغال انتخاب كنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/24 ساعت: ۲۲ توسط:saheleaftab :